خانما وزن جنینتون توی ۲۷ هفته چند بود؟

۸ پاسخ

من بیست و شیش هفته و چندروز رفتم ۱۱۰۰بود که ممکنه صد گرم اینور اونور باشه

من اخرین بار ۲۲هفته گف ۴۸۵هست
هفته بعد باز میرم ۲۸هفته ببینم چندمیگه

نگران نباش به دکترت بگو پودر لیدی میل بهت بده برای وزن گیری جنین.

من رفتم۶۰۰ بودخیلی کمه ن

😘❤❤❤❤❤

فدات شم

نه اصلا عالیه سعی کن پروتئین بیشتر بخوری

من ۲۷ هفته رفتم ۱۲۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان اریا و تو دلی مامان اریا و تو دلی ۱۰ ماهگی
مامان مارشمالو مامان مارشمالو ۱۱ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان🐥 آریوآرین💙 مامان مامان🐥 آریوآرین💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان Alireza&Arshiya مامان Alireza&Arshiya روزهای ابتدایی تولد