خانومایی که زایمان طبیعی داشتین توی چند هفته و چند روز بود؟

۳ پاسخ

۳۸ هفته و ۱ روز کیسه ابم پاره شد ولی درد نداشتم، دیگه آمپول فشار گرفتم و ۱۱ ساعت بعدش نی نی اومد

۳۹ هفته و ۳ روز

۳۸هفته و ۶ روز با آمپول فشار (القای زایمان طبیعی) چون بخاطر فشار بالا بستری بودم

سوال های مرتبط