خانما انقباض چطوری باشه باید رفت بیمارستان ؟؟

۴ پاسخ

با فاصله زمانی مشخص، مثلا هر ۴ دقیقه انقباض داشته باشی

فک میکنم اگ مرتب باشه و دقیق باید بری ی نظمی باید داشته باشه مثلاً هر چند ساعت سرتایم داشته باشی

شکمت سفت میشه بعد ول می‌کنه درد هم داره

شکمم سفت شده امروزم خیلی نشستم

سوال های مرتبط

مامان ❤️ جانا 🥰 مامان ❤️ جانا 🥰 ۱۱ ماهگی