پسره🥺🥺🥺🥺
انشالله پسر بشه از هر میوه ای یه کی داشته باشی
هرچند که بچه اصلا و ابدا فرق نداره بخصوص دختر که جان و نفس پدر و مادر شه
همدم مامانشه🥰
هرچی میخوای بشه جنسیتش انشالله به حق امام حسین
اینا درست نیس.. مال اراد دختربود طبق این اعداد
دختره بچت عزیزم؟
یادمه میگفتن اگه بالاتر ۲ باشه دختره
اگه پایین تر باشه پسره
هرچی هم من دیدم درست بوده
این چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.