کیا بودن از روی این اعداد میگفتن بچه دختره یا پسر

تصویر
۶ پاسخ

پسره🥺🥺🥺🥺

انشالله پسر بشه از هر میوه ای یه کی داشته باشی
هرچند که بچه اصلا و ابدا فرق نداره بخصوص دختر که جان و نفس پدر و مادر شه
همدم مامانشه🥰
هرچی میخوای بشه جنسیتش انشالله به حق امام حسین

اینا درست نیس.. مال اراد دختربود طبق این اعداد

دختره بچت عزیزم؟

یادمه میگفتن اگه بالاتر ۲ باشه دختره
اگه پایین تر باشه پسره
هرچی هم من دیدم درست بوده

این چیه

سوال های مرتبط

مامان آدریانا و آراد مامان آدریانا و آراد هفته شانزدهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میوه دلم مامان میوه دلم روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا👶🏻🥹❤️ مامان رستا👶🏻🥹❤️ ۴ ماهگی
مامان معجزه🩵 مامان معجزه🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری