من شیرخودمومیدم ولی بایدحتمایک سینتو تازمانی که میدونی خالی نشده بهش بدی چون شیرته سینه چربی دارع باعث میشه بچه چاق بشه من دخترم باشیرخودم تویک ماه 800گرم اضافه کرده بااینکه من خودم رژیم گرفتم چون حساسیت پروتئین گاوی داره
منم پسرم ماه قبل صد گرم فقط وزن گرفت
هم شیرخودمو میخوره هم شیرخشک آپتامیل.خداروشکر نرماله
دختر من سر شیررررر نخوردن دو هفته دیگه واکسن داره ۵۴۰۰🫠
یک ماهو نیم ۴۰۰ گرم زیاد شد
دختر من ۵۳۰۰ ی هفته دیگه میره تو چهار ماه
من شیر خشک نان میدم وزن دهیش خوبه
چند کیلوعه بچه منم همینه همین الان سر این موضوع با شوهرم دعوام شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.