دختر من چهارماهگی 7150بود و پنج ماهگی شد 7700زیادوزن اضافه نکرد اما دکترش گفت خوبه. فکر کنم از این به بعد زیر یک کیلو وزن اضافه میکنن.
چون میگن بچه یکساله باید 10کیلو باشه
پسر منم ۷۵۰۰ بود بهداشت گفت وزنش خوبه ولی خیلی اضافه نکرده منم ذهنم خیلی درگیر شد
ترازوها متفاوت اند نگران نباش
وزنش ک خیلی خوبه دختر من ۴ ماهگی ۶و نیم بود البته ۲ و ۸۰۰ ب دنیا اومده بود ترازو هم با ترازو فرق داره برا منن یبار اینجوری شد
وزنش که خیلی خوبه
پسرمن امروز۸۸۰۰بود
ماشاءالله بهش عزیزم
خواهرزاده من ۸ـ۹ ماهگی ۸ کیلو بود
عزیزم وزنش عالیه من ۴ ماهگی دخترم ۵۸۰۰ بود
وزنش که خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.