نازارکم استرس مه خوت منیش وایان وت دو هفته به زایمان ،شکر مشکل خوینرسانی به جفتم نو هفته اخر یکسر لیدی میل و پروتیینم خوارد وخته کورکم هات دنیا۳۲۰۰ بو
عزیزم تنش سالم باشه به ژن هم هس من وزنش ۳۵ هفته ۲۸۰۰ بود
اصلا فکر نکن عزیز پسر منم ریز بود مدام منو میترسوندن 2900بدنیا اومد الان بزرگ شده میگم کم بخور والا این غصه واسترس تاثیرش خیلی بده تا وزن کم بچه،سمنو بگیر بخور وزن میگیزه ترجیحا محلی خودشون میپزن
لیدی میل بخور هفته ای ۳۰۰ گرم وزن میده
منم 35 هفته و 6 روزم
امروز سونو رفتم 2200 بود لیدی میل میخورم اما تاثیر چندانی نداره
برا وزن غصه نخور عزیزمسالم باشن بدنیا بیاد شیر میخوره وزن میگیره
حلیم تخم مرغ آبپز با کباب و بستنی هر روز بخور
هر روز تخم مرغ آبپز بخور سیب زمینی و فیله مرغ بخور کره بادام زمینی بخور ولی زیاده روی نکن سریع بالا تر میاد
لیدی میل بخور انشاالله تعصیر دارع
استرس داری شاید واسه همین وزن نگرفته
بستنی حلیم حبوبات آبگوشت فرنی تخم مرغ زیاد بخور
عدسی و عدس پلو با ماست بخور حتما هروز
چراوزنش کم بود دلیل خاصی داشت
عزیزم سعی کن حلیم ،اجیل ،کباب،بستنی ،تخم مرغ زیاد بخوری این مدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.