۷ پاسخ

یه سوال دیگه بپرس راجب بارداری حرف نزنیم

من شیر نمیدادم ولی ناخسته باردار شدم بچم ۱۹ ماه بود مثل علائم بارداری اولم بود یهو تو سرم خالی میشد سرگیجه میگرفتم فهمیدم

من که تا الان پریود نشودم تست زدم منفیه پس خیالم راحت😅😅🥳

توروخدا ول کن 😂😂😂

علایم بارداری قبلی 🫠

ووواییی منم خیلی استرس اینو دارم

اصلا دوس ندارم تو این موقعیت باشم خوب شد یادم انداختی تایم قرصمه😂😂😂😂

سوال های مرتبط