خانوما بچه شمام بالامیاره یانه؟بخاطرچیه؟؟

۲ پاسخ

بخاطر رفلاکس اگه زیاد تکرار میشه روده ها و سر معده بچه اذیت میشه باید شیر مخصوص و دارو بخوره تا خوب بشه

اره فک کنم رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان سوفیا مامان سوفیا ۱۶ ماهگی