۱۱ پاسخ

والا من زائو هم که بودم از همون اولش سرپا بودم 😂😂😂 چه برسه به پریودی

قربونت برم کو وقت استراحت

قبل اینکه بچه داشته باشم استراحت میکردم کمی الان نمیتونم همش سرپام کارام میمونه

خب کی کارامو بکنه؟
شوهرم ک‌اصلا مهم نیس براش

قبل بچه استراحت میکردم اما بعدش نه
دائم رو پام

مثل‌شمام‌ .

مثل کوزت همش کار کار

دختر من همین چند روز پیش بودم باورت نمیشه خیلی خیلی خیلی ببخشید وقت نمیکردم تعویض کنم دخترم انقد اذیت کرد اون یکی دور روز اول

همه این استراحت نکردنارو بعدا که پا به سن بزاری اثرش رو میبینی

دقیقا مثل همیم🤦‍♀️

مگ بچه میزاره🥲
قبلش هم ی روز استراحت میکرذم چون درذناک بود بعد زایمان خب شده خداروشکر یکم
من قبلش م یمردم یا خدا چقد درذ میکشیدیم درد زایمان بدتر بود بخدا 🥲🥲

سوال های مرتبط