۱۲ پاسخ

کپی دمپای دختر منه مبارک چند خریدی؟؟

کراکس دلا از جلو جای ناخون ها پاس سوراخ داره هوا می‌ره خوبه آب هم جمع بشه در میاد سوراخ پایین داره

مبارکش باشه عزیزم
منم برا پسرم گرفتم تو تاپیکام هست میتونی ببینی
ولی جلوش بازه کاش اون مدل میگرفتی چون هوا گرمه و تو کفش پاشون عرق می‌کنه واذیت میشن بچه ها .....
ولی بازم سلیقه ایه عزیزم هر جور میل خودته .
مبارک گل دخترت❤️

مبارکش باشه
اما الان دیگه هواگرمه اگه تعویض داره ببرتعویض کن جلوبازبگیر

مبارکش باشه دخمل منم داره ولی پاش نمیدم خیس عرق میشه

وایی برای پسر منم همین رنگ ولی روش ماشین و این چیزا داره

مبارکش باشه ولی کاش اینجوری نمیخریدی. منم پسرم اینجوری داره ولی رنگ زرد و طرح سفینه ای. ولی افتضاحه هروقت میپوشه پاش خیس عرق میشه. مثل وقتایی ک میرن حموم پاشون خیس میخوره چروک میشه. خیلی بده پاشون توش گرم میشه. من حالا باز میخوام برم یچیز دیگه بگیرم ک خنک باشه توش. اگه میتونی ببر عوض کن

مبارک باشه عزیزم

مبارکه

مبارکش باشه🥰😍ولی لبو بو دوس نمیدارم😅
من یه مدل دیگ برای پسرم گرفتم شکلکشو در آورد🤕الان ساده میپوشه 🤕🤕🤕

مبارکش باشه

مبارک باشه ولی لبوبو پالس منفی داره عزیزم برای بچه

سوال های مرتبط