مامانا‌من زایمانم طبیعی بود جا بخیه هام درد می‌کنه چند روز یع

۶ پاسخ

طبیعیه تابیست روز طول میکشه جا بخیه ها خوب شه

سعی کن زیاد نشینی من سر اولی نشستم تا ۷سال جای بخیم درد میکرد قشنگ استراحت کن

منم تا ۱۰ روز درد داشتم هی به مرور کم شدبا مسکن اوکی میشد دردش الان هیچی درد ندارم ولی بخیه هام نیوفتاده

طبیعی تا20روز بیشتر طول میکشه خوب بشه
هر 8ساعت شیاف بزار با سشوار خشک کن سرویس میری
چرک خشکن و اناهیل بخور ترمیم کننده زخم
اب بخور ک چرک خشکن شیرتو کم نکنه و سرم شست و شو استفاده کن بتادین خشک میکنه و نوار بهداشت تند تند عوض کن

با سشوار خشک کن میتونی از بتادین هم استفاده کنی
بلاخره بخیه است تا چند روز سوزش و درد داره
دامن بپوش توی خونه که فشار روشون نیاد

منم 😶‍🌫️😶‍🌫️😶‍🌫️🙂‍↔️

سوال های مرتبط