یک هفته الی ده روز اول خیلی شدیده بعد کم و کمتر میشه
برای من تا10روز شدیددددد بود
برا من روز اول تا سوم بیشتر بود الان کمه مثل پریودی
نه نگران نباش
همه مث هم نیستن
مامان منم خونریزی نداشته
ولی من تا پنج روز اول شدید بود
تا یک ماه
مگه میشه نداشته باشی
تا ۴۰ روز داشتم
من تا ۱۳ روز هفته اول شدید بعد کم شد روز ۱۳ هم پاک شدم
من سه ماه خونریزی داشتم بزور انقد قرص و اینا بند اومد پدرم در اومد
من تا ده روز اونم کمممم
تا یه هفته مث پریودی خیلی نبود .بعدشم زردآب میومد
من تا یک هفته خیلی داشتم بعدش کمتر شد الان هم دیگه ندارم
۱۰ روز اول شدیدتره بعد تا ۴۰ روز کموزیاد میشع
منم تا یک هفته 10روزه ولی زیاد نبود
منم خونریزی نداشتم ولی مثل پریودی طبیعیه تا ۷ روز بعد زایمان همینطوره بعدش کم کم کم میشه
برا من فقط روز اول دوم بود
دیروز کلا قط شد ترشح ازم می اومد یکم کار سنگین کردم امروز لکه بینی داشتم
اصولا تا چهل روز
من تا یک هفته خیلی شدید بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.