خانوما بعد سزارین میشه آنزیم لب بزنم ؟

۱ پاسخ

فکنم اگه بخای بچه شیر بدی نشه تا چندماه🧐

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر ۳ ماهگی
مامان مانیار😍 مامان مانیار😍 ۱۴ ماهگی
مامان آوانکم❤️ مامان آوانکم❤️ ۲ ماهگی