خانوما بعد سزارین چیزی میشه خورد یا ن

۷ پاسخ

فقط زیادروی نکن تو ابمیوه چون موقع راه رفتن حالت بد میشه و عجله نکن برای راه رفتن چون سرگیجه میشی و بدنت افت قند و فشار میکنه

من تا ۱۰ساعت نزاشتن بعدشم گفت ابمیوه بخور و راه برو

من همین که اومدم تو بخش گفتن یه چای بخورم

تا ۸ ساعت ن
من انقدر گشنم بود داشتم میمردم چون قبلشم فقط ناهار خورده بودم شام نخوردم ساعت ۱۱ رفتم اتاق عمل تا ۱ هم ک بهوش اومدم و جابه جا شدم بعدشم تا ۸ ساعت نزاشتن ابم بخورم اصلا یه وضعی بود نابود بودم😑وقتی بهم غذا دادن مثل قهتی زده ها غذا میخوردم😂

بعد سزارین باید ۱۲ساعت چیزی نخوری

بعد ۱۲ ساعت آره عزیزم

باید وایسی تا بهت اجازه بدن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۱ ماهگی
مامان حِلماوسِلما💕 مامان حِلماوسِلما💕 ۱۴ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان دل آوا مامان دل آوا روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی