خانوما بعد سزارین میشه کیوی خورد😁😁😁

۶ پاسخ

آره چرا نشه

خانما برای زایمان سزارین دومی باید قبلش بستری بشیم ؟

من‌میخوردم

من که خوردم

نه فعلا میوه نخور جز موز

بله من میخوردم

سوال های مرتبط

مامان حِلماوسِلما💕 مامان حِلماوسِلما💕 ۱۴ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۱ ماهگی