خانوما میشه کیوی بخورم
شیر خودمو میدم

۳ پاسخ

نفخ داره خیلی ، من تو دوران بارداری میخوردم خیلی نفخ میکردم
سعی کن زیاد نخوری

من ک میخورم

اره ویتامین سی خیلی خوبه

سوال های مرتبط