۸ پاسخ

سیب وپرتقال نفخ داره

گلم ی مامای معروف تو اینستا میگفت نمیشه تو دوران شیردهی گفت اینو بخور اونو نخور برا ی مامان نخود باعث میشه شیرش نفخ دار بشه برا یکی نخود شیرش رو نفاخ نمیکنه برا یکی سوپ باعث میشه برا یکی سیب،گفت بهترین راه اینه که اون مواد خوراکی رو مصرف کنی بعد شیردهی اگه دیدی بچه ت نفخ کرد اون موقع اونو قطع کنی

وای من همه اینارو میخورم که😬

سیب خیلی نفخ داره اصلا نخوری ها

سیب من نمیخورم میگن باد داره

سیب شیر خوشمزه و خوش عطر میکنه.از یکی که اموزش شیردوشی مبداد شنیدم

پرتقال وسیب

پرتقال😉

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی
مامان سجاد🍓 مامان سجاد🍓 ۵ ماهگی