سیب وپرتقال نفخ داره
گلم ی مامای معروف تو اینستا میگفت نمیشه تو دوران شیردهی گفت اینو بخور اونو نخور برا ی مامان نخود باعث میشه شیرش نفخ دار بشه برا یکی نخود شیرش رو نفاخ نمیکنه برا یکی سوپ باعث میشه برا یکی سیب،گفت بهترین راه اینه که اون مواد خوراکی رو مصرف کنی بعد شیردهی اگه دیدی بچه ت نفخ کرد اون موقع اونو قطع کنی
وای من همه اینارو میخورم که😬
سیب خیلی نفخ داره اصلا نخوری ها
سیب من نمیخورم میگن باد داره
سیب شیر خوشمزه و خوش عطر میکنه.از یکی که اموزش شیردوشی مبداد شنیدم
پرتقال وسیب
پرتقال😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.