۳ پاسخ

اره عزیزم برای شیرتم خوبه

ن نخور اگ بچت رفلاکس داشته باشه بدتر میشه سیب و موز بخور

آره بابا بخور

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی