این آزمایش خوبه یا لب مرز. آنزیم کبد منظورمه ؟

تصویر
۲ پاسخ

خیلی خوبه

فک کنم خوب باشه چون من ک دادم دارم دکترگفته

سوال های مرتبط

مامان آوانکم❤️ مامان آوانکم❤️ ۲ ماهگی