۳ پاسخ

سلام جای نگرانی نیسش

منم ازمایش دادم بالابود علائمم خارش داشتم االلان باید برم ازمایش دستگاه گوارشی بدم

عزیزم نگران نباش یکیش بالاس مال منم بالا بود از مال شما بالاتر بود دکتر گفت نگران نباش زیاد خطری نیس باید ۳۰۶ باشه مال شما ۴۰۸ ...ولی مال ۴۶۴

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌ودوم بارداری