سرما خوردم
بعد رنگ ادرارم تغییر کرد
به دکتر گفتم گفت انزیم چک کن
عددش بالا بود
بستری شدم تا جواب انفوالانزا اومد مثبت بود
بعد مرخص شدم و حالا دارم دارو مصرف میکنم
خیلی حواست باشه خیلی خیلی خطرناک
والا من هفته ای دوبار دارم ازمایش میدم نگفت ناشتا
شاید میخواد قندت را هم چک کنه
نیازی به ناشتا نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.