برا آزمایش آنزیم کبد چند ساعت ناشتایی نیازه؟

۳ پاسخ

سرما خوردم
بعد رنگ ادرارم تغییر کرد
به دکتر گفتم گفت انزیم چک کن
عددش بالا بود
بستری شدم تا جواب انفوالانزا اومد مثبت بود
بعد مرخص شدم و حالا دارم دارو مصرف میکنم
خیلی حواست باشه خیلی خیلی خطرناک

والا من هفته ای دوبار دارم ازمایش میدم نگفت ناشتا
شاید میخواد قندت را هم چک کنه

نیازی به ناشتا نیست

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری