۳ پاسخ

درصورتی که بخاطر دیابت بارداری آب دور بچه زیاد بشه یا خطرا دیگه سزارین اورژانسی میشی

سر اون بچم قندم لب مرز بود ولی رعایت کردم و زایمان طبیعی داشتم سر این بچم فشارم لب مرزه و باز دارم رعایت میکنم

طبیعی میشه

سوال های مرتبط

مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری