کلاس بارداری کجا رفتین خوب باشه توی شیراز؟

۴ پاسخ

بیمارستان شیراز خانم حسینی هست خوب بود

من شوشتری رفتم عالی بود

توی مراکز بهداشت برگزار میشه،ببین کدوم مرکز نزدیکته برو ..

من خود بیمارستان شیراز رفتم

سوال های مرتبط

مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری