ی سوال شما ها ب بچه هاتون شیر ‌پاستوریزه میدید

۱۳ پاسخ

من که ندادم تا۱سالگی میگن ندید

منم تا۱سالگی نمیدم

بچه های من حساسیت دارن

اره من میدم البته شیر گاو

من ندادم هنوز
احتمالا تا یکسالگی صبر میکنم

دکترا میگن تو غذا اشکالی نداره ولی بعنوان نوشیدنی نباید شیر پاستوریزه داد ، من تا الان تو غذا هم بهش ندادم امروز براش پنکیک درست کردم اولین بار تو پنکیکش شیر ریختم

خیر
من بعضی اوقات شیر موز با شیر ماجان درست میکنم براش

من ی کوچولو تو پنکیکش یا تو اوتمیلش که پخته بشه میریزم ولی همینجوری نمیدم

من ماست میدم نمیدونم خوبه یا ن🥲

من شیر برنج میدم فرنی از همون اول با شیر درست کردم

نه عزیزم ولی براش تو دسر اینا درست میکنم میکنم مث فرنی و ژله با شیر

مامان جون 👀💛
اگه می‌خوای نی‌نی‌ت سالم‌تر و اصولی‌تر غذا بخوره، اینجا دقیقاً به دردت می‌خوره 😍🍲
فرقی نداره کوچولوت: ✨ بدغذاست یا تازه شروع کرده
✨ یا می‌خوای تنوعش بیشتر بشه
حتی اگه: 💛 یبوست داره
💛 رفلاکس داره
💛 یا آلرژی غذایی داره
اینجا کلی ایده غذای خوشمزه و مقوی داری 🥣🍓
🎁 هدیه ویژه:
مشاوره رایگان + برنامه غذایی یک‌روزه 😍
اگه خواستی 👇🏻
👉 @Atena_0422
یا کانال: 👉 @ninifoodartam
✨ بنویس «برنامه رایگان»
روبیکا

نه فقط شیر ماجان

سوال های مرتبط

مامان ر‌ُکساناخانوم✨ مامان ر‌ُکساناخانوم✨ ۱ سالگی
مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان تک مازرون 🦁🌞 مامان تک مازرون 🦁🌞 ۱ سالگی