قلیون جدیدم چطوره دخترا👻😍

تصویر
۱۷ پاسخ

خیلی خوشگله مبارکت باشه

چه خوشگل رنگین کمونی حس خوب میده مبارکت باشه

من میکشم سر گیجه و حالت تهوع میگیرم سرددرد شدید دددددد

بچت دست نمیزنه بخواد بکشه؟

عالیه😍
منم تازه کشیدم حال ندارم جمعش کنم دیگ. 😅🤦‍♀️

عالیه خیلی رنگیه خوشم اومد
عشق باشه صفا باشه
سرگیجه نمی‌گیری من چند تا قل بزنم سریع فشارم میوفته

جووووون به به

قشنگه گلم چند گرفتی ؟

خیلی قشنگ عزیزم
مبارک باشه

اوخی رنگی رنگی 😍

چه نازههه😍

اصلا لب نزدم تاحالا بااینکه شوهرم هرشب توحیاط می‌کشه

چقد شبیه قلیون خواهرمه

عالی قشنگه

رنگین کمونیه واسه خودش

مبارکه عزیزم

عاااالی صفا باشه

سوال های مرتبط

مامان رادین ❤️💕 مامان رادین ❤️💕 ۳ سالگی
مامان پناه🌸 مامان پناه🌸 ۲ سالگی
مامان پگاه و پارسا مامان پگاه و پارسا ۳ سالگی
مامان 🥰😘❤ مامان 🥰😘❤ ۱۴ ماهگی
مامان آیدا کوچولوو🤱 مامان آیدا کوچولوو🤱 ۴ سالگی
مامان ۳ پسر زیبا مامان ۳ پسر زیبا ۳ سالگی
مامان Karen&rasta مامان Karen&rasta ۳ سالگی