دکتر میگه باید سزارین بشی کسی تجربه داشته بهم بگه

۹ پاسخ

من زایمان اولم سزارین بود فقط بعد از زایمان سرتو تکون نده به هیچ عنوان چون بعدش سردرد های وحشناک میگیری
ولی خیلی بهتر از زایمان طبیعیه

شايد ي مشكلي باشه ك از الان گفته چقد تعجب ميكنيد
بعدش خب درد داري زياد ولي با شياف بهتر ميشي بالاخره دوره داره ٣،٤ روزه خوب ميشي

خودمم تعجب کردم ولی چی بگم

سزارین خیلی خوبه اصلآ استرس نداشته باشید.. درسته که جراحی بزرگیه اما با پمپ درد و شیاف دیکلوفناک دردش قابل تحمله.

مگ میشه از هفته ۱۰ تشخیص داد ،🤔
خب سزارین شو

اونوقت از الان چجوری تشخیص داده ماشالا😂

چطور تشخیص دادن

از الان تشخیص داده ؟؟؟

از الان چطوری فهمید باید سزارین بشی؟

سوال های مرتبط

مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته دهم بارداری