واكنش نده
وقتي واكنش نشون ميدي فكر ميكنه كارش جالبه و تكرار ميكنه پسر منم اينجورى بود
تا گاز ميگرفت سبنمو تو بينيش فشار ميدادم تا گاز نگيره و سينمو ول كنه در حد دو ثانيه
چند بار تكرار كنى ديگه گار نميگيره
دختر منم گاز میگرفت با لج بخاطر دندون هاش بود...چون شیر خشک هم میدادم دیگ شیر خودمو ندادم....ینی روح روانم اذیت میشد
دست خودش نیست دختر منم خیلی بد گاز میگرفت خون می اومد میگفتم بده و نمیدادم گریه می افتاد باز میدادم میگفتم اگه گاز بگیری جی جی نداری فعلا ترک کرد گاز گرفتنو
دقیقا دختر منم گاز گرفت زخم شد الان ک شیر میخوره جونم در میاد از دردش.😪
فقط از یه سینه میخوره...به قول شما میترسم هر سری سینمو میزارم دهنش😐
از شیر بگیرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.