دکتر عمویی ...شمالی من تعریف زیاد شنیدم برا جنسیت
ممنون عزیزم اما برا سونگرافی نمیخوام ، برا قبل از بارداری میخوام
اگر اشتباه نکنم فامیلش ترابی یا ترابیان بود سونوگرافی بیمارستان شیراز هم شیفت صبح اینه
والا من سر خردوبارداریم برا جنسیت بچه رفتم درمانگاه بهار یه دختری هست یه پیرمردیه فوق العاده کارش خوبه تا دستگاه رو بذاره فوری جنسیت و میگه من بارداری دومم دوقلو بود فوری گفت هردو پسرن حتی با شک هم نمیگه با اطمینان کامل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.