۴ پاسخ

دکتر عمویی ...شمالی من تعریف زیاد شنیدم برا جنسیت

ممنون عزیزم اما برا سونگرافی نمیخوام ، برا قبل از بارداری میخوام

اگر اشتباه نکنم فامیلش ترابی یا ترابیان بود سونوگرافی بیمارستان شیراز هم شیفت صبح اینه

والا من سر خردوبارداریم برا جنسیت بچه رفتم درمانگاه بهار یه دختری هست یه پیرمردیه فوق العاده کارش خوبه تا دستگاه رو بذاره فوری جنسیت و میگه من بارداری دومم دوقلو بود فوری گفت هردو پسرن حتی با شک هم نمیگه با اطمینان کامل

سوال های مرتبط

مامان پارسا گلی 👶🏼 مامان پارسا گلی 👶🏼 ۱۲ ماهگی