خانوما چ شیر خشکی میدین؟
خوشمزس؟

۱۰ پاسخ

خوشمزه ترین شیر خشک اپتامیل
خودمم میدم

منم گیکوز میدم خیلی شبیه شیر مادر

من تروویتال میدم خیلی خوشم مباد خودم میریزم کف دستم یکم میخورم😂

اپتامیل میدم

اپتامیل

نان
ولی قبلا اپتامیل میدادم خیلی خوشمزه بود شیرین

ببلاک

اپتامیل ساده‌خیلی خوش مزه هست نان و سوپرامیلم خوبه‌

ببلاک ای ار خوبه

ببلاک اچ آ میدم مزه زهرمار میده بمیرم برا بچم💔

سوال های مرتبط

مامان آدرینا🥹🍼 مامان آدرینا🥹🍼 ۸ ماهگی