۵ پاسخ

یه دکتر نشونش بده

دختر منم دست و پاهاش اکثر اوقات سرده
مخصوصا دستاش
زیادم عرق نمیکنه، مگر گریه کنه یا خیلی وول بخوره عرق کنه

اما امشب دست و پاهاش انگار خیس بود و سردم بود

سلام من از دکترش پرسیدم گفت همه نوزادا اوایل کم خونی دارن که باعث سردی دست و پاهاش میشه و براش داروی خاصی نمیدن.بعد یه مدت اوکی میشه خودش

سلام عزیزم شب شماهم بخیر. رادمهرم همینجوره مخصوووووصا کف پاهاش خیس میشن از عرق، خیلی از مامانای دیگه گفتن طبیعیه و نوزاداشون همینجورن

اگ اگ دستو پاهاشه ک اشکال نداره پسر منم همینجوریه

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی