یه دکتر نشونش بده
دختر منم دست و پاهاش اکثر اوقات سرده
مخصوصا دستاش
زیادم عرق نمیکنه، مگر گریه کنه یا خیلی وول بخوره عرق کنه
اما امشب دست و پاهاش انگار خیس بود و سردم بود
سلام من از دکترش پرسیدم گفت همه نوزادا اوایل کم خونی دارن که باعث سردی دست و پاهاش میشه و براش داروی خاصی نمیدن.بعد یه مدت اوکی میشه خودش
سلام عزیزم شب شماهم بخیر. رادمهرم همینجوره مخصوووووصا کف پاهاش خیس میشن از عرق، خیلی از مامانای دیگه گفتن طبیعیه و نوزاداشون همینجورن
اگ اگ دستو پاهاشه ک اشکال نداره پسر منم همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.