آره اگه از دندونه از ژل بیبی دنت استفاده کن
بله . اگه باحرص چیزی تو دهنش میکنه .یا خودش ب پتوهاش میکشه شکمش سیره یا خواب نداره از دندوناشه .
الان پسر من توتاریکی انقد غلت زد گریه کرد پتوهاش تو دهنش میکرد .فهمیدم درد داره یکم شربت سیتریزین رو لثه هاش زدم خوابید
بچه ها گاها اینجوری میشن آدم نمیدونه چی کنه والا
پسر من امروز جیغ و داد حرفش چی بود
اینکه بگیره از موهام بینی منو با لثش فشار بده
خب مادر من دورت بگررم دندونگیر برا همین وقتاس ولی نع اون راضی نمیشدد🤣🤣🤣🤣
بله پسرمن هم همینطوره بیقراری میکنه
بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.