بنظر من اسپره یا مام زیر بغل چون به شدت عرق میکنیم و فضا بسته اس و لباسا و ملافه ها پلاستیکی
دستمال توالت خیلی استفاده ام شد چون بیمارستان نداشت 🥴
برای بچه هم لباس خوب شد زیاد بردم چون مدفوعش رو خورده بود و مدام بالا میاورد و همه لباساش رو کثیف کرد
بنظرم شورت زیاد بردار چون اونجا نمیتونی هی بشوری
و اینکه حتما شونه و کشمو ببر
من نبردم دیگه اخراش شوهرم اورد مثله جن شده بودم😂
فقط لباساش بقیه اصلا بازش نکردیم بیمارستان همه چیز داده بود تو یه ساک
والا بیمارستان خودش ساک میده فقط پوشک و لباس ببر
وقتی هم بستری هستی
دمپایی فقط به کارت میاد
حوله و مسواک و .... دیگه آدم میره خونه دیگه !!! لازم نمیشه
ببین موقع ترخیص
لباس و پوشک و خشک کن برای بچه استفاده میشه.
و لباس خوب برای خودت.
همین
به نام خدا
دمپایی 😂
هیچی استفاده نمیشه 😂
عزیزان فقط بیمارستان خصوصی میده
ولی دولتی چس هم نمیده
دستمال توالت روکش توالت فرنگی شورت سرجی فیکس پوشک بچه سایز بزرگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.