مامانا چی تو ساک زایمان بیشتر از همه به کارتون اومد ؟!

۱۰ پاسخ

بنظر من اسپره یا مام زیر بغل چون به شدت عرق میکنیم و فضا بسته اس و لباسا و ملافه ها پلاستیکی

دستمال توالت خیلی استفاده ام شد چون بیمارستان نداشت 🥴
برای بچه هم لباس خوب شد زیاد بردم چون مدفوعش رو خورده بود و مدام بالا میاورد و همه لباساش رو کثیف کرد

بنظرم شورت زیاد بردار چون اونجا نمیتونی هی بشوری
و اینکه حتما شونه و کشمو ببر
من نبردم دیگه اخراش شوهرم اورد مثله جن شده بودم😂

فقط لباساش بقیه اصلا بازش نکردیم بیمارستان همه چیز داده بود تو یه ساک

والا بیمارستان خودش ساک میده فقط پوشک و لباس ببر

وقتی هم بستری هستی
دمپایی فقط به کارت میاد
حوله و مسواک و .... دیگه آدم می‌ره خونه دیگه !!! لازم نمیشه

ببین موقع ترخیص
لباس و پوشک و خشک کن برای بچه استفاده میشه.
و لباس خوب برای خودت.
همین

به نام خدا
دمپایی 😂

هیچی استفاده نمیشه 😂

عزیزان فقط بیمارستان خصوصی میده
ولی دولتی چس هم نمیده

دستمال توالت روکش توالت فرنگی شورت سرجی فیکس پوشک بچه سایز بزرگ

سوال های مرتبط