۸ پاسخ

تو بیمارستان هم اتاقی من اونجوری بود پرستارا بهش گفتن سر سرنگ رو کوتاه کنه بزاره نوک سینه حالت مکش پیدا میکنه میاره بیرون نوک سینه رو اتفاقا انجام داد و جواب داد

واسه منم تو حالت عادی نوک نداره ولی بچه هاله سینه رو میگیره بعد خوردنم نوکش حسابی در میاد
اگه نمیتونی شیر بدی حتمااا تو بهداشت یا از گوشی آموزش ببین
منم اولش مشکل داشتم رفتم بهداشت مشکلم حل شد

منم بچه اولم اینجور بودم هیچ روشی نگرفت فقط با رابط سینه گرفت دیگه کم کم سینم نوک در اورد و رابط هم جدا کردم

برا منم همینجور بود شیردوش استفاده میکردم بعضی وقتا نوک سینه‌م رو میکشیدم همینجور به مرور در اومد و اینکه سوتین هم نمی پوشیدم
کم کم هرچی بیشتر بچه شیر بخوره زودتر در میاد سعی کن درست تو دهنش بزاری کامل که نوک سینه‌ت زخم نشه

منم نوک نداشت. با دست نوکشو میکشیدم مزاشتم دهنش تا گرفت

باید با انگشتت جمعش کنی بزاری دهنش کم کم که خورد نوکش درس میشه

رابط سینه بگیر

برامنم نوک نداره نمیگیره خودشم تانخوره نمیخابه

سوال های مرتبط