مامانای کرجی بچه هاتونو کدوم اتلیه میبرید؟

۶ پاسخ

مثبت واقعا خوبه

هر جا رفتی وتر نرو به شدت بدقول هستن

من شارعی و عکس مثبت بردم خوب بود
اما عکس تکی نمیندازه حداقل سه چهارتایی باید باشه
میتونی زنگ بزنی باز بپرسی شاید شرایطشون عوض شده باشه

شمیم
البته راضی نبودم

شارعی

مثبت

سوال های مرتبط