عزیزم اگه فشار خون داری .برو دکتر سنتی .
فصد کن یه دوره حجامت کن بدنت کامل که میزون شد میتونی باردارشی
تازه چیزای تقویتی هم میدن که بارداری بهتری داشته باشی
ریسک داره باید تحتنظر باشی
یکیش اینه خدایی نکرده زایمان زودرس میاره
خیلی ها بچه دار شدن ولی با مشورت پزشک و قرص و دارو
باید حتما بری دکتر زنان قبلش.
اگه فشار خون داری جلو گیری کن تا با دکترت صحبت کنی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.