۵ پاسخ

دوتا

برا دخترمن دوتا پاهاش زدن و دوتاخوراکی
ولی خداروشکر نسبت ب دو وچهارماهگیش خیلی بهتربود عصن اذیت نشد

نه یکی زدن و خیلیییی اذیت شد همش ورم کرده بود 🥲🥲

جدیدا دوتا رو ترکیب کردن یکی شده
بستگی اون مرکزی میرید جدید داشته باشه یا قدیمی

یکی زدن

سوال های مرتبط

مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۳ ماهگی
مامان nilmah مامان nilmah ۶ ماهگی