شیرگاو زیاد بدی کم خونی میاره سرد هم هست طبعش تو گرما هم بچه اسهال اینا میشه من روزا شیرخشک میدم شبا شیرگاو
ارع میدن قطع کن ولی شیر ماجان مخصوص کودکان بده یا شیرمیهن کم چرب ولی از محلی ها ندی بچه مریضی میگیره
گرمه نده بازم هر چ صلاح خودته
اگه پاستوریزه میدی که اشکال نداره ولی شیر گاو محلی نده تب مالت داره به بچه خوب نیست
شیرگاو محلی یا ازاین پاستوریزه ها
من بودم این کارو نمیکردم حداقل تا ۱۸ ماهگی
میگن حساسیت زا و آلرژی زاست.ندین.ولی منم گاهی میدم
ب منم بگو
نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.