۱۱ پاسخ

وا.. پسر من ک عاشقشه

من وقتایی ک اسهال‌ه میدم زود خوب میشه . یا وقتایی ک قبل خواب بجای شیر میدم راحت میخوابه ...خواب اوره دیگه. ولی شیر خوردنی همش اسهاله . بنظرم دوغ بهتره . حالا نمیدونم کلسیوم کدوم بیشتره

کسی نمیگه
بچه حساسیت به لبنیات نداشته باشه
و از لحاظ سردیش اینا اذیت نشه
هیچ بد نیست
اتفاقا خوبه
جزو لبنیاته دیگه
من میدم بهش خیلیم دوست داره
اصلنم اذیت نیست

منم میدم بدون گاز

دختر من علی رغم اصرار زیادش واس خوردن دوغ، ی ذره هم نمیخوره نمیدونم چرا

شاید چون زیادی سرده و هم اینکه قند بالایی داره حتی از نوشابه بیشتر
بچه ها بعضیاشون دل درد میگیرن میخورن

من خودم زیاد نمیدم هک بخاطره نمکش هم معدش الکی پر میشه😐

منکه میدم هم پاستوریزه هم محلی
خیلی هم دوست داره

پسر من خیلی دوس داره میخوره

من به بچم اصلا نمیسازه تا صب دل درد میگیره

من میدم

سوال های مرتبط