۲ پاسخ

کیدیزول میدی؟
بچه منم رفلاکس داشت کیدیزول که میدادم اصلا بالا نمی‌آورد ، در عوض چند روزی یه بار شیر از دماغش میومد وحشتناکککک
دیگه ندادم بهش ، الآنم کمکی رو شروع کردم بهتر شده
ببین اگه دکترش موافقه شاید فاموتیدین جواب باشه

حتما ببر دکتر رفلاکس داره

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی