کیدیزول میدی؟
بچه منم رفلاکس داشت کیدیزول که میدادم اصلا بالا نمیآورد ، در عوض چند روزی یه بار شیر از دماغش میومد وحشتناکککک
دیگه ندادم بهش ، الآنم کمکی رو شروع کردم بهتر شده
ببین اگه دکترش موافقه شاید فاموتیدین جواب باشه
حتما ببر دکتر رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.