از چند هفته دیگه امن هست واسه زایمان

۵ پاسخ

به نظرم از ۳۶ ب بعد
قبلش زایمان زودرس

من دخترم ۳۷هفته بدنیا آمد باز دستگاه رفت بخاطر مشکل تنفسی

عزیزم اگر میرسی اپن یعنی احتمال زنده ماندن چنین بالای ۸۰ ۹۰ درصد از ۲۸ ۲۹ هفته
این عزیزانی ک میگن ۳۶ هفته درواقع از ۳۶ دیگ احتمال دستگاه رفتن کمه وگرنه امن بودن از خیلی بخوای ارفاق کنی از ۳۰ هفته اوکیع

۳۶ به بعد

۳۷ ب بعد

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وششم بارداری