ن خیلی هم خوبه
۱۳و۶منظورش بودن احتمالا
واسه من زیاده از حده، دعا میکنم فقط خدایی نکرده زود رس نشه . الانم گفته آب و مایعات زیاد نخور ، شیرینی جات هم اصلا ، با اینکه قند ندارم گفته حتی میوه شیرین هم نخور . 😔
برا من ۱۰ خیلی کمه
برای شما خوبه
ازمنم زیاده موندم چکارکنم
من که ۲۲۸خییییییلی زیادِ😔😔😔
کاملا نرماله
۱۴۵mm دکتر گفت نرماله
خوبه که
10تا20 نرماله
بالای ۸خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.