۱۰ پاسخ

ن خیلی هم خوبه

۱۳و۶منظورش بودن احتمالا

واسه من زیاده از حده، دعا میکنم فقط خدایی نکرده زود رس نشه ‌. الانم گفته آب و مایعات زیاد نخور ، شیرینی جات هم اصلا ، با اینکه قند ندارم گفته حتی میوه شیرین هم نخور . 😔

برا من ۱۰ خیلی کمه
برای شما خوبه

ازمنم زیاده موندم چکارکنم

من که ۲۲۸خییییییلی زیادِ😔😔😔

کاملا نرماله

۱۴۵mm دکتر گفت نرماله

خوبه که
10تا20 نرماله

بالای ۸خوبه

سوال های مرتبط