نه دیگه گلم
چون نمیتونه غلت بزنه ممکنه کلافش کنه دیگه الان که نیازی به قنداق نیس من دخترم ازدوماهگی غلت میخوره میره روشکم الان وقتی بیداره اگردورش چیزی بذارم که نتونه غلت بزنه گریه میکنه
دیگه اون موقع بچه بزرگه .قنداق نمیکنن.
اگر هم قنذاق کنی دیگه نمیتونه غلت بزنه
چه سوال خوبی
پسر من بدون قنداق نمیخابه
اکر دوطرفشو بالش بذاریم یعنی بازم غلت میزنه؟
نمیدونم والا من که پسر یکی دوشب اونم در حد دو ساعت بیشتر تو قنداق نموند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.