منفی شد ۳ روز تاخیر😥😥😥

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم این هاله داره انگار . یکی دیگه هم بزن . چه مارکیه ؟؟

عکس واضح تر نداری گلم حس میکنم هاله داره یا من اینجوری میبینم

من ۴ روز تاخیر داشتم منفی شد
روز ۱۳ تاخیرم مثبت شد دوباره تست بزن ایشالا ک بارداری

تست خراب نیس خیلی بالا نیس ؟؟

انشاالله ماه بعد مثبت میشه

زود زدی حد اقل باید ی هفته بگذره بزنی

عجله نکن عزیزم
من سری اول بارداریم ۴روز تاخیر بی بی چک منفی شد رفتم آزمایش دادم مثبت بود
نا امید نشو تا شنبه صبر کن انشاالله اگه نشدی برو آزمایش بده

انشاا... ماه بعد البته باید صبرکنی بازم

سوال های مرتبط

دوباره مامان دوباره مامان قصد بارداری
مامان م.ن.م مامان م.ن.م هفته هشتم بارداری
مامان آینده 🤰 مامان آینده 🤰 قصد بارداری
مامان علیسان🫀 مامان علیسان🫀 ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری