عزیزم این هاله داره انگار . یکی دیگه هم بزن . چه مارکیه ؟؟
عکس واضح تر نداری گلم حس میکنم هاله داره یا من اینجوری میبینم
من ۴ روز تاخیر داشتم منفی شد
روز ۱۳ تاخیرم مثبت شد دوباره تست بزن ایشالا ک بارداری
تست خراب نیس خیلی بالا نیس ؟؟
انشاالله ماه بعد مثبت میشه
زود زدی حد اقل باید ی هفته بگذره بزنی
عجله نکن عزیزم
من سری اول بارداریم ۴روز تاخیر بی بی چک منفی شد رفتم آزمایش دادم مثبت بود
نا امید نشو تا شنبه صبر کن انشاالله اگه نشدی برو آزمایش بده
انشاا... ماه بعد البته باید صبرکنی بازم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.