۴ پاسخ

منم دخترم سه سالش پسرم یک سال هفت ماه همه دعوامیکن امامن همین الان بهشون میگم هموبغل کنین معذرتوخواهی کنین همش همینجورن سرغذاخوردن سراسباب بزی سرسرویس بهداشتی اماهمین باعت شدک پسرم جیش یادبگیره وراحتم روزافقط شبی ی پوشک

من یه پسرم ۹ویکی ۶سالشه سرکوچک ترین چیزدعوادارن روانشناسم گفت طبیعیه

من با اینکه پسرم ۱۲سالشه بادخترم دعوا دارن

دقیقا مثل دختر پسر من وای فقط کوچیکه نق میزنه گریه میکنه منم نمیدونم طرف کدومو بگیرم کوچیکه زور میگه مثلا پسرم میاره اسباب بازی بازی کنه کوچیکه گریه میکنه ک بده منم میگم تو اتاق بازی کن نبینه او خستم ....پسرم ۷ سال

سوال های مرتبط