منم رفتم معاینه ۴۰ هفته و دو روزم همچنان منتظرم دردام خیلی کمه رحمم بسته اس🫠
منکهاخر۴۲هفته پسربزرگم دنیااومدچی😅
منم هنوز زایمان نکردم دکترم گفت ۴ روز وقت دارم هنوز
چرا همه تازگی یا دیر میزان یا زوود
ترسیدم واقعا
مخصوصا پسردارها ۴۰ هفته رو رد میکنن معمولا
من که دوستم میگفت ۴۰ هفتشم پر شده بود دردی نداشته آخرش آمپول فشار بش زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.