عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم
وای نه اشتباه منو نکن
یسنا ۲سالش بود اومدم یکم موهاشو کوتاه کنم یهو دیدم پسرونه شد🤣
من چتری هاش خودم اندازه یه بند انگشت کوتاه میکنم
نه نه من زدم بچم مثل دوست یوزارسیف بود موهاش اینجوری شده بود دیگه بردم ارایشگاه کوتاه کرد موعای بچه رو
برای من نزاشت
بردم ارایشگاه پسرونه کوتاه کردم
خیلی میکشید موهاش
الان زدم دیگه دستش به موهاش نمیخوره
جالب اینجا اونجا اصلا تکون نخورد ساکت نشسته بود😑😑😑😩😩🤣🤣🤣🤣
من خودم موهای دخترمو چتری میزنم تو خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.