من هنوز نزدم
من از 40 روزگیش کوتاه کردم 😅😅خیلی پر مو بود همش سرش خیس عرق میشد ...
تا الان که ی سالشه 8بار موهاشو کوتاه کردم 😍😁
چهارماهگی
خیلی مو نداره پسرم
من هنوز نزدم مو نداره زیاد
قبل عید زدم چون دیگه خیلی بلند شده بود میرفت توی چشم و دماغش
۲ ماهگی
۶ ماهگی فقط دور موهاشو کوتاه کردم
نزدیک تولد یکسالگی. میشه ۱۱ماهگی
والا میگن تا دوسالگی
ولی من همون ۱ سالگی میزنم
۱۱ عزیزم
من ۱۱ماهگیش زدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.