موهای پسراتونو چندماهگی کوتاه کردین؟

۱۲ پاسخ

من هنوز نزدم

تصویر

من از 40 روزگیش کوتاه کردم 😅😅خیلی پر مو بود همش سرش خیس عرق میشد ...
تا الان که ی سالشه 8بار موهاشو کوتاه کردم 😍😁

چهارماهگی

خیلی مو نداره پسرم

من هنوز نزدم مو نداره زیاد

قبل عید زدم چون دیگه خیلی بلند شده بود می‌رفت توی چشم و دماغش

۲ ماهگی

۶ ماهگی فقط دور موهاشو کوتاه کردم

نزدیک تولد یکسالگی. میشه ۱۱ماهگی

والا میگن تا دوسالگی
ولی من همون ۱ سالگی میزنم

۱۱ عزیزم

من ۱۱ماهگیش زدم

سوال های مرتبط

مامان تپل خان مامان تپل خان ۱۲ ماهگی