من موی بلند و کش بسته رو برای پسر نمیپسندم و اگه جات بودم کوتاه میکردم.
بازم هر جور خودت دوس داری سلیقه ایه
نه اصلت
ن بابا طفلی تازه داره در میاد نزن گناه داره
من امروز برای دومین بارکوتاه کردم میومد توچشش
نه عزیزم تا ۲سالگی موهاشون براشون مثل عضوی از بدن میمونه گناه داره
نه بابا کوتاه نکن
من کوتاه نکردم اصلا .الان بامزه شده.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.