۴ پاسخ

سلام قبول میکنی درخواستمو

من دو ماه و نیم بعد هیسترو رفتم

پریود که شدی باید بری فاصله ننداز

هر موقع پریود شدی میری واسه سیکل آی وی اف
دارو هم که بعد عمل بهت میده استفاده میکنی
پریود شدی میری واسه انتقال انشاالله

سوال های مرتبط

مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته چهاردهم بارداری